June 21, 2010

makan...sampai meletop perot...

hehehehe...HEAVen ok..arini mmg makan melampau...adakah aku ini...???

cayo x cayo..arini bertrip2 aku mkn..hehehehe...
alkesah makan kat restoren pusing..so jgn ler lps kan peluang kan..kan..kan..
orang dah bg makan kompem la makan dgn bersungguh2.best la jugak mkn kat atas sanun tapi food dia x byk sgt choices nyer..tapi aku mkn local, western n appetiser dia..hurrmmm...yg aku makan semua nyer enak2 belaka...bbluurrpp...alhamdulillah sudah kenyang...hahaha...

g makan bersama2 opismate aku.kita orang gathering b4 nak masuk sem baru la ni..n skali wat farewell tuk kak.su and kak intan coz both of them dh nak move to d new place..dpt job baru...acara ktorg stat at 1230pm n ending at 300pm...agak2 mmg xlalu ler perot ko nak mkn semua benda...melampau byk nyer...n ktorg pon mau 5 6 kali break kasi perot rehat..n then baru ler g cari makan lagi..yum..yum..yum..and panorama atas tu xbaper nak best sgt coz ujan..so nampak kabus dan gabus jek la...1 more thing, memula cam xperasan pon restoren tu berpusing but bila tgk bebetul baru ler prasan berpusing..agak jakun gak la.siap nak penin2 lalat lagi...hikhik(1st time nek atas tu...huhuhu)

so fa kalu bg rate...restoren ni adalah 4* out of 5*...kurang 1* coz variety of foods jek..kureng ckt..tapi suasana agaklah menyeronokan..tapi aku rasa kalu nak g dating memalam adalah dialu2kan kott..coz aku rs kompem suasana sgt ler romentik...kuikuikui....

p/s: aku cam nak ajak jek en.chenta ngedate kat atas sinun...oooohhhh..romantis nyer...ahakz (sila muntah sebentar)

p/s: agak2 de x sape2 yg nak belanje lagi mkn kat atas sinun..???...ada x sape2? sila angkat tgn kalu de sape2 yg nak belanje mkn kat atas tu....belanje aku skali tau..hehehehe~

p/s: thanks to OM department, sponsor for today's lunch :)) hepi..hepi...

p/s: semua dah kekenyangan..(-.-)..ZZzzzz...

No comments: