June 17, 2010

boleh jimat kott...

pagi tadi bangun2 tetiba kuar buah fikiran utk menjimatkan kos hidup semster akan dtg nih...
tapi cam de halangan jek.

aku igt nak tambah orang masuk umh sewa ktorg tu..tapi nyer bilik xcukup..just master bedroom tu mybe leh masuk lagi sorang..coz 2bijik bilik lagi tu mmg muat tuk sorg jek..so mmg arapkan master bedroom tu ja la kalu nk tambah lagi sorang...

but d prob is...dlm master bedroom tu bukan aku yang duduk..soooo...camne ni erk nk persuade sorg ahli dlm bilik tu agar menerima masuk sorg lagi ahli baru...???...adooiiyyaaa~

6 comments:

Fadhlina Zahra said...

tit..aku setuju je ngn cadangan ko pagi tadi.sbb kalo ahli yg ko nak pujuk tu ko nak suh die ddk situ gak,cume tmbah lagi sorg,aku kompem die xnak pasal aku dh penah usulkan bnde ni dl.aku rase,cadangan ko utk pindahkan die tu yg ok.

citit said...

mengikut firasat aku pg tadi camtu lagi bagos..tapi aku xsampai ati ler plok nk ckp..(takot gak la)kang kata aku memandai2...baru msk dh kecah..haih~

Fadhlina Zahra said...

alah..camtu plak ke?huk3
xpela,korang ready2 la yek..aku isnin ni pun ade interview..kalo aku xde nanti senangla sket kwn ko 2,xyah nak tdo luar pe sume..korg manage la cmne (cewah cam confirm je aku dpt keje tu hua3)

citit said...

tahla..
aku mls nk pikir.kalu dorg xnak sudah..tapi yg aku nyampah tu nnt bising bil air mahal la pe la...aku ni xpe konsep redha jek..eeiiiyy..nyampah nk dgr:(

Fadhlina Zahra said...

huuu..
aku sgt berharap aku akan dpt tmpat len itu..tapi member aku tepon smlm ckp die nk msk umah kite..org tengganu+pahang

citit said...

huhuhu...aku xkesah pon nk msk bape org...tp kn tye depa2 ni la..kalu setuju lagi bagos..jimat ckt:)