May 25, 2010

saya terpaksa

saya terpaksa..
saya terpaksa menjadikan PC kat opis ni mcm PC saya yg punyer..(maap yerk)
ini akibat saya punyer laptop mengalami masalah kritikal..cable tuk charger dh terrosak,terputus(sedey sangat)

camne laptop tu boleh rosak yer...mungkin de sebab yg tersendiri(xmo dedahkan nape dia rosak)...lagipon xleh nk salahkan sape2..laptop saya tu dah old skool sangat..tapi tu la satu2 nyer harta yang saya punyer n sampai sekarang saya masih berhutang lagi demi laptop tu(xbayar lagi PTPTN..hehehehe)...saya bukan la org senang sampai boleh beli laptop yg canggih2 mengikut edaran zaman..saya orang biasa yang xmampu nk beli laptop baru..dan saya bukan berkira dengan kawan2..tapi sekarang nmpk nyer saya terpaksa bersikap dan bersifat demikian....(dh stat kena bekira la camni)

saya boleh bagi pinjam barang saya tapi tolong la mintak izin..dah pinjam pon kena bg tau jugak sekurang2 nyer saya xsyak wasangka....dan kalu dah pinjam tolong la pulangkan dalam keadaan yg sempurna(seperti mana bentuk yg asal sebelum pinjam)..

tapi pasal laptop tu, saya sedey sangat kerana itu la chenatiku yg no 2(chenatiku yg no 1...ada la....hehehe)........

dan mintak maap yer kawan2 opis ako..kerna ako dh jd kan PC ini seakan2 ako yg punyer...huhuhuhu..next wik ako guna lptop ako yerk..wikend ni nk g lowyat cari charger yg rusak tu yer...hurrmmmm......

inilah nasib diriku yang malang.........:(

2 comments:

marissa said...

tak kesah la nak guna pc tuh..pakai je la..n aku turut bersimpati dgn nasib ko..aku paham sebab aku turut merasainya...

citit said...

huaaaaa........
tq kerna memahami....