May 24, 2010

saya ada perasaan itu

saya ada perasaan itu,
saya rasa perasaan itu tidak bagus
saya tak suka bila saya ada perasaan ini..
saya benci sangat-sangat...



perasaan ini sangat teruk...damn...!!!
adoii dh terasa nk menc*Rot plak..
ini yang saya xsuka bila saya ada perasaan ini.

boleh tak kalu org yg saya xsuka tu lenyap sekejap dr pandangan mata saya..??..
ataupon sy wish agar perasaan ini lenyap terus selama2nya
sebab saya tahu x baEk kalu kita benci org lain..



saya sehabis baik hindarkan perasaan benci yg membuak2 tu kat seseorang ni..
tapi saya insan cuma,,
xmampu nk ilangkan terus perasaan ini selama2 nya..
mungkin hari ini saya benci esok saya dh suka
tapi akan ada juga hari yg mana saya tetap x suka dia..


kenapa ada rasa itu ya?



"wondering"

"saya x suka dengan certain sikap dia"



*sigh*

7 comments:

marissa said...

nape ko tak suka dia??sape dia???tp aku pon ada tak suka..dan aku telah lenyap kan dia dari idup aku kejap td..tp btol2 kejap je..sbb aku g meting..bila balik opis..dia dah ada smla..isk, nape akak cleaner tak sapu dia skali...sigh

citit said...

hurrmm...xtau la cik marisa nape sy x suka dia...dia x watpe2 pon kat saya..tp sy still xbape nk suka certain2 sifat n sikap dia tu....(sigh)

Nana said...

haaa...sape3?

citit said...

cuba ler teka...hehehe

Nana said...

org tu tau ke ko ade blog?kang aku teka die baca plak hahaha

citit said...

xyah ler diaplay kat cni..berdosa..hahahaha
ko teka n jwb jek dlm ati sudah..hehehe

Nana said...

kalo teka dlm hati cmne ko nak ckp 'btol!' or 'salaaahh!'?