May 25, 2010

musim itu semakin datang

musim nk sekolah dh nak stat
rasa nyer saya dh kena buat preparation coz semester baru saya kena ajar subject baru...
susah ke agak-agak nyer..???...tah la saya pon xpasti susah ke tak?tapi apa-apa pon semua perkara kena belajar dari awal.sepandai mana pon kamu pasti kamu kena belajar jugak..so...saya rasa INSYAALLAH saya boleh buat....:)

perkara yang saya belajar tentang kerjaya sekarang ialah saya mesti pasti dan wajib ikhlas seikhlas nyer...saya sangat-sangat mengambil pengajaran tentang prestasi saya semester yg lepas..semester lepas saya sangat naif dan buta...saya terkial2 utk memberi tunjuk ajar...tapi semester ni saya nekad dan tekad untuk perbaiki segala nya..itu impian dan harapan saya.saya semakin memupuk jiwa saya ke arah itu..dulu mungkin saya busan kekok dan benci dengan apa yg saya lakukan..tapi kini saya rasa saya bertambah baik.

saya harap ada sinar baru utk kehidupan mendatang.....usaha tangga kejayaan:)

2 comments:

marissa said...

sinar sentiasa ada...tp kena cari..we've to love what we have..eh! btol ke ni..lantak la ye tit...kalu ada ape2, helo2 la...bersatu teguh, bercerai tuntut fasakh..hehehhehee..

citit said...

haahahha..i will...:)

bersinar lah sentiasa......