August 29, 2010

shoping..shoping

orang smua cbuk shoping raya

tapi aku cbuk shoping nak kawen..haih~

abis gak la beberapa rat tuk bulan ni

nasib bek aku nak kawen so memang kena stat planning awl2.

disamping aku dh stat cbuk memikir nak kawen ni, aku gak makin cbuk pikir pasal prestasi student2 kesayangan aku.naik penin gak la,nak cuti midterm n ari raya ni.pastu naik cuti dah stat common text, quizzes, presentation, n group project,haih~aku lak yang naik risau,tapi dak2 ni relax n cool jek,cam xde pe2 jek,siap gumbira2,suka2, enjoy2 jek aku tgk..haih!pe pun aku arap dorg2 ni dpat manage masa dorg seperti yg aku ajokan dlm class, n mana patut aku akan tlg,sapa lagi yg nak membantu....

*to ol my beloved student plz work hard to ur life, for ur future..i always wish ol d best to uols:))

No comments: