August 30, 2010

ada apa dengan jiwa?

aku sekarang asik rasa sedey jek la ngn sikap student2 aku nih..sampai satu tahap xtau la pe motif dorang ni dtg kolej nih?

adakah disebabkan oleh dorg ni belajar dalam environment kolej so dorg xde perasaan semangat n bersungguh2 nak belajar. layakah seorang guru menagih perasaan daripada pelajar2 nya semata2 untuk membantu mereka berjaya?

aku memang xpaham.kalu dorang ni sangat bagos n boleh n memang briliant dalam semua hal aku memang xkesah korang nak wat pepon.sius..korang nak belagak depan ako pon xpe..but pliss..if u r not...plis respect the eldest..plis respect person who give u n guide u to be a better person..n remember that we're more experience compare to you..lebey makan garam dari korang

so....plis behave like a student who come to find the truth..the knowledge..n it not about ourself but urself..n ur future..kami hanyalah pembantu n pembimbing selain nyer adalah usaha n usaha n usaha korang semua..

tolong la sedar hidup korang bukan hanya untuk bergembira bersuka suka tapi idup ni perjalan yg masih lagi jauh tuk korg semua tempoh..kegembiraan.persahabatan semua nyer xkekal..mybe korg rs ini saat yg paling bermakna tapi percayalah akan tiba saat yg mn korang akan lagi rs itulah saat yg paling berharga dalam idup korang..

n pliss..plis..wake up from ur dreams...n kalu nak bermimpi pom plis make sure ur dream will come true..pliiss..pliss..work hard n jgn la byk main2..coz people who are succees will never waste their time with something yg xbermakna.....

p/s:aku memang xpaham ngn korang semua ni...byk main2...haih~

2 comments:

Luqman PakmantellO said...

pergh...mmg jiwa pendidik aa nko nie...aku igt nko ranggi org nyer...upenye same cam aku berjiwa tisu..haha

ala, abaikan jerk dorg nie...wat sehabis bek beb!!

citit said...

tisu tu tidak ler...tapi jiwa bengang kott..ko tgk jek rangi tp ni pompuan melayu terakhir tau..xcaya tye MAN..hahaha