July 26, 2010

kenapa??

bila fikir nape la aku ni dendam kesumat sgt...aku memang susah nak trima kalu aku dah terasa dengan orang tu. aku bukan la x nak kawan langsung tapi aku terpaksa jarakkan diri dengan orang yang dah kecikan ati aku. aku xmau perasaan benci or wat so eva tu belarutan dlm diri aku kat dia, n the best way is aku jarakan diri n senyapkan diri,xpe la kalu dia rasa aku dah x nak kawan ngan dia..i just need a time to recovered myself

bila aku dah makin nak kawin ni, aku rs aku perlukan seramai mana kawan tapi bukan la seorang BFF, coz aku rasa bila dah kawin u have to spend ur time 90% with ur family n not ur hangout time with frenz.


dlu aku rs aku ada best frenz kat U tapi bila dh stat keje she's gone. she is far away from me..what should i tell them when my parent ask about her?.......hurrmm.........n selalu nyer aku try to come out wit reason yang masuk akal, kalu 'she' rasa malu ngn fmly aku wat for la aku susah payah dr dlu lagi nak layan keranah 'she'. i just want that ko wat aku di hargai wlau ckt pon jadi la..
tapi sampai saat ni aku dh makin recovered..tepulang la..it not d end of my day...n YES i'm d person yg kurang perasaan bila aku dah xbaper nak kesah ngn org yg aku xsuka...its up to u...~u gone n im lost in urlife~

No comments: