July 1, 2010

preparation for saturday

aku amik cuti on thursday n friday coz nak wat preparation diri sendiri on saturday nih...huhuhu...malam tadi aku sampai umah..amik bas tiket kul9pm.n luckly aku dpt nek bas awl,so akul8pm aku dah gerak dari pekeliling ke kuantan...perjalanan yang agak lancar..sejuk n along the journey aku membute....yahhhooo....mmg tido yg lena n nasib bek xtelepas dr tempat yang aku nak benti..around 11pm aku sampai kat depan stesen minyak caltex, n ayah mak dah siap tgu aku kat ctu..

ayah n mak x makan lagi so g makan kat kedai makan shell (coz kedai tu sebelah petrol pam shell..hehehhe)mak n ayah jek yg makan aku xmakan just minum jek.before gerak dari pekeliling td aku dah makan temankan mr.chenta buka pose..around 12am aku sampai umh..duk sembang2 malam ngn mak around 2am baru tido..n aku tido ngan mak malam tadi..hehehehe(ayh tido bilik sue..tahpe kes tah nak tido sensorang org tua tu,,,hhuurrmm..evolusi kot..ekekekekek)
n pagi tadi bgn subuh n lepas tu cam bese la tido balik..tgk2 kul10am dah..haiseh!!telajak plak..so bgn2 trs mengemas umah..sapu lantai mop lantai n angkut brg2 masuk ke bilik ala2 store..coz blk sue akan aku gunakan on saturday nih...so kn make sure bilik tu kosong n just de katil n lemari make up jek..hui..kemas satu umah sensorang memang suffer giler..ni baru le setel..so lepak cek email n FB n amik ruang kasik update blog..byk nak cite tapi dh penat..n nak sambung next preparation plok....
btw aku nak tgk cite alisa la plak kan..hehehe..ok la caRioS~

No comments: