December 21, 2010

ok its fine

ok its fine to me

why should i?

aku rasa being someone it hard so memang kena la tabah hadapi dugaan.

sure aku n mereka semua penah terasa..so it nature of life..n its fine for me..aku kena la belajar menerima...when i start it n i have to face it.so why should u feel macam mangsa keadaan??aku plak adalah pemangsa..betol la kan..

why should u feel tat u r wrong..?? just to show me tat i;m wrong..betol la kan...~(wlaupon aku xpaham)

kompem la aku akan mengadu n mereka juga mengadu..so it fair...dr segi pihak aku aku pikir itu benar tapi dr segi pihak kau kau pikir kau benar..so why should i..??

kau ke aku yg terasa sekarang ni..???

n it fine to me...coz dh byk kali aku rasa perasaan ni...bukan aku yg meminggir...

n it fine to me bcoz i'm always have frens like this...

n it fine to be b'coz i believe tat there is no BEST FRENS FOREVER in tiz world...

its b'coz---->

"booosittt"

p/s: lantak la...itu hak anda sebagai manusia~

No comments: