November 19, 2010

bercuti tp bekerja

salam..

tis is my oliday yg terpanjang dlm sejarah aku bekerja...aku amik cuti selamat 2 ari...lama ke??hehee..tahla tp aku mmg rasa agak lama jek duk umh mak ni...gumbira okk bila dpt balik kampung..n kompem aku dh rs xmo balik gumbak dah...adeesss~

so sempena raya aji ni nk ucap kat korang semua selamat bekorban...xkesah la korban kan pe...so kat kg aku ni kalu raya aji/korban mmg x g beraya pon ktorang lebey tertumpu kepada aktiviti memakan makanan seperti ketupat rendang sup tulang n sebagai nyer...masak sendri n makan sendri...hehehe...so mmg aktiviti nyer adalah makan tanpa henti...yum3x..

tp arini tadi sepanjang ari g berwindow shoping mencari barang2 kelengkapan utk kenduri...awl lagi kann...tapi aku rs lebey baik aku prepare awl2 sok2 xde la kelam kabut sangat.. n arap2 bulan january next year semua dh setel just nk cover mn2 yg tertinggal jek nnt...malas la nk pikir serabot2...leceh..dh le nnt aku susah nk cuti..so kesempatan yg de ni kn la amik n gunakan sepenuh nyer...

n add on plak akak aku yg menjadi tonggak utama dh nk semakin sarat...ohh ! !...tidak ... kesian lak aku tgk dia..tp aku nk arap kan sapa jek..akak2 aku yg lain semua nyer bertangan KAYU...arap dia sorg jek la yg bertangan SENI...so mmg terpaksa la kan..kan...hehe

so esok akan menjalankan misi menyusun atur sevinior(lantak la salah eja..boleh jek kan..kan..:P) n then plan balik tuk deal beli kek/bahulu tuk bg kat org kampung...n aku rs dh 80% persediaan yg aku buat..so xde la sesak sgt napas aku nih...xpe wat slow2 tp terancang.n hopefuly semua nyer berjalan lancar..:)

No comments: