September 15, 2010

cerita cinta

baru balik dr kg mak coz on tuesday we had d family gathering..

n otw balik drop beraya kat umh en.chenta n sambil tu bincang bout d tarikh n wat so eva benda2 yg relate wit d coming soon kenduri aku n en.chenta

so ok la just both of the parent jek yg setel but suddenly mak en.chenta panggil aku n dia, n suddenly gak ask bout the hantaran. n dan2 tu gak mak dia duk ckp aku yg beriya nak de hantaran... pd hal setau aku en.chenta gtau yg his mom told him hantaran nk bagi 7/9..so apakah aku yg beriyaa..aikk..??

aku agak isau nk kendurini.i'm not woried at my side coz mmg awal2 dh sound belah aku wat as simple as we can..yelaa..mls nk beriya sgt coz kompem PENAT..n aku sgt2 ler isau belah dia.tambah la ngn wish2 diluar jangkaan belah fmly dia..n aku tau mampu or x mAMpu nyer dia...

plis understand him.....

n mak aku plak duk bising2 kat aku n tye betol ke aku yg beriya susahkan dia...n other PELISS from me..aku ni lagi ler xde pon nk beriya pasal kawen2 ni pe yg penting setel yg wajib sudah...n pelis la jgak jgn nak ckp aku yg beriya2 sgt....aku dh tolong kasik jln n idea tuk ringankan beban dia but he never listen to my suggestion...so SALAH AKU KE..??n tolong explain kat aku pe yg patut aku buat...???

1 comment:

marissa said...

long time not spoke with u gurl..hope u're doing fine..got some time to read your blog n suprisingly, there is lots of things that suprise me..hehehehehe..pe pun, i just wanna advice u to be strong..anggap ia as if challenge..n will make u more stronger..hopefully..so tata..take care..n gud luck for ur day..mmuahh.